Day 2 - Reisverslag uit Elizabeth, Verenigde Staten van Joostenymke - WaarBenJij.nu Day 2 - Reisverslag uit Elizabeth, Verenigde Staten van Joostenymke - WaarBenJij.nu

Day 2

Blijf op de hoogte en volg Joostenymke

16 Juni 2015 | Verenigde Staten, Elizabeth

Om 5:00 sochtends werden we al wakker. Jetlag time..
Ergens in de ochtend zijn we weer naar nyc gegaan. Wel 2 uur gewacht op onze bus.... verschrikkelijk!! We hebben 5 dagen de new york pass waardoor we al geen entree hoeven te betalen meer enn dus sneller.. lees VIP ingang mogen nemen. En 3 dagen de hop and off bus.
We zijn begonnen met de downtown route.
De nieuwe one world trade centre en de symbolen van de 2 torens. Het was vrij indrukwekkend om dat te zien.
Nadien wilde we graag de brooklyn bridge over maar het begon hard te regenen. Dit maar even uitgesteld.
Terug gegaan met de metro en we zijn maar de madame tusseau binnen gegaan.
Lange route dat wel 3x zo groot is dan in amsterdam en veel internationale bekende mensen.
We zijn de spitsuur voorbij gelukkig want dat was een drama de 1e dag. Ook de gate was verkeerd waardoor we in de verkeerde rij stonden.
Maargoed. Zo reden we weer terug naar new jersey met een mooie skyline van manhattan in het donker.
Joost moest nog wat doen voor school dus we hadden bier gekocht om gewoon 'thuis' te benuttigen.
Wat niet veel van in kwam want we hebben uren lang leuk gepraat met een meisje uit de Filipijnen dat nu in texas woont met haar vriend.
Ervaringen en verhalen gedeeld en moet zeggen je komt veel te weten hoe ze leven in andere landen.

Tijd om te gaan slapen om 1.30 snachts...